Paslaugų teikimo sąlygos
Sveikiname apsilankius kompiuteriukas.lt elektroninėje parduotuvėje!
Lankydamiesi šiame puslapyje, darome prielaidą, Jūs (lankytojas) priimate ir sutinkate su žemiau pateiktomis teisinėnis sąlygomis.
1. Bendrosios nuostatos ir sąvokos
1.1. Pardavėjas – Mantas Čepinskas, vykdantis individualią veiklą pagal pažymą numeriu 1168912. Kontaktinis Pardavėjo elektroninio pašto adresas: labas@kompiuteriukas.lt, telefonas +370-606-23-778.
1.2. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje Kerpu.lt susijusios nuostatos.
1.3. Prekių grąžinimas elektroninėje parduotuvėje Kerpu.lt vyksta vadovaujantis 2014 m. liepos 22 d. Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklėmis (toliau – Taisyklės), Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu bei Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalimi.
1.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje pateikia pristatymui reikalingus duomenis ir apmoka už prekes.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Užsisakant prekes internetinėje parduotuvėje, pirkėjas privalo pateikti pirkimo metu prašomus duomenis: vardą, pavardę, pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto adresą.
2.2. Pateikdamas užsakymą Pirkėjas sutinka, kad jo pateikti asmens duomenys būtų tvarkomi užsakymo vykdymo tikslais kaip ir Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.3. Pirkėjas sutinka, kad Pirkėjo asmens duomenys gali būti tvarkomi rinkodaros tikslais.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.1. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti Pardavėjui sutartą sumą už užsakytas prekes ir jas priimti.
3.2. Pirkimo formoje pateikti teisingą informaciją.
3.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties, laikantis šiose Taisyklėse numatytų nuostatų dėl prekių grąžinimo.
3.4. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą internetinėje parduotuvėje sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja laikytis šių Taisyklių bei nustatytų LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo pateiktų duomenų, nurodytų pirkimo formoje, neperleisi tretiesiems asmenims.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.5. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
4.6. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių Taisyklių sąlygas.
5. Prekių užsakymas
5.1. Internetinėje parduotuvėje prekių užsakymo laikas nėra ribojamas ir Pirkėjas pateikti užsakymus gali bet kada.
5.2. Visos prekių kainos internetinėje parduotuvėje nurodytos eurais, su PVM.
5.3. Pirkėjas atsiskaityti už prekes gali per užsakymų metu sistemoje pateiktus elektroninius mokėjimo variantus.
6. Prekių pristatymas
6.1. Prekių pristatymas yra mokamas, jei nėra taikomos akcijos ar papildomos sąlygos, dėl kurių siuntimas būtų nemokamas. Pristatymo kaina pateikiama pasirinkus pristatymo būdą prekių pirkimo etape.
6.2. Užsakydamas prekes Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų, įvardytų atsiskaitymo už prekes skiltyje.
6.3. Jei Pirkėjas užsakymo metu pasirenka prekių pristatymo į namus paslaugą, Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jei Pirkėjas prekių pats nepriima, nors prekės yra pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pardavėjas turi teisę perduoti prekes Pirkėjo nurodytu adresu esančiam kitam asmeniui, o Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.
6.4. Jei Pirkėjas užsakymo teikimo metu pasirenka Prekių pristatymą į paštomatą, siunta iš paštomato turi būti atsiimta per 5 (penkias) kalendorines dienas po to, kai kurjeris informavo Pirkėją, kad prekę galima atsiimti.
6.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių ir/arba nepriklausomų nuo Pardavėjo, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
6.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su kurjeriu, arba jo įgaliotu atstovu, patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, be pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra. Pastebėjęs, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė(-ės) yra pažeista (-os) ir/ar prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų tik tuomet jei šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
6.7. Jei remiantis Taisyklių 6.3-6.4 punktais Pirkėjas neatsiima prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta įteikti Pirkėjui ir Pirkėjas buvo sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, atstovai susisiekia su Pirkėju dėl kito prekių pristatymo laiko ir/ar būdo. Jei Pirkėjas vis tiek neatsiima prekių arba nepavyksta jų įteikti, tokios prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas, o Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus ir prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.
7. Garantinės sąlygos
7.1. Pagal LR Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 1 dalies 10 punktą Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Šiame straipsnyje nustatytoms Pirkėjo teisėms taikomas dvejų metų ieškinio senaties terminas.
8. Taikomos rinkodaros priemonės
8.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti kompiuteriukas.lt įvairias akcijas ar žaidimus.
8.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja nuo jų pakeitimo ar panaikinimo momento.
8.3. Pardavėjas pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis kompiuteriukas.lt.
9.2. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Kerpu.lt teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie kompiuteriukas.lt naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, kompiuteriukas.lt naudojimosi taisyklėmis nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.4. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų, žinutėms patenkant į SPAM (šlamšto) kategoriją, ar dėl Pirkėjo neteisingai nurodytų duomenų.
10. Baigiamosios nuostatos
10.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
10.2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.