Prekių grąžinimo politika

  1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties, el. paštu labas@kompiuteriukas.lt pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų el. prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių.
  2. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų jei:
    • grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    • prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
    • prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
    • grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
    • grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
  3. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
    • pagal specialius Pirkėjo nurodymus gaminamos prekės, t. y. prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, neatsižvelgiant į tai, ar prekės pradėtos gaminti, ar ne, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
    • prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
    • kitais atvejais, kai Sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
  4. Grąžinant prekes, Pirkėjas atsako už:
    • prekių supakavimą;
    • prekių pristatymą Pardavėjui ir padengia visas su pristatymu susijusias išlaidas.
  5. Pardavėjas gali atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
  6. Jei Pardavėjas nustato, jog grąžinta prekė buvo naudota, prekė bus grąžinta Pirkėjui atgal. Tokiu atveju Pirkėjas apmoka atgalines siuntimo išlaidas.
  7. Prekių grąžinimo tvarka
    • 7.1. Prekės grąžinamos tik suderinus grąžinimą su Pardavėju el. paštu labas@kompiuteriukas.lt
    • 7.2. Prekių grąžinimas vyksta per Omniva paštomatus.
    • 7.3. Pirkėjas, išsiuntęs prekę, el. Paštu turi informuoti Pardavėją apie grąžinamos prekės siuntos numerį ne vėliau kaip per 24 val. po jos išsiuntimo.
    • 7.4. Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės jei siunta nepasiekia pardavėjo ir yra paklaidinta. Atsakomybė lieka Pirkėjui ir Pirkėjas pats aiškinasi situaciją su siuntų tarnybomis.
  8. Praėjus daugiau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo prekės pristatymo dienos, prekių grąžinimui taikomos Lietuvos Respublikos Mažmeninės prekybos taisyklės.
  9. Kai grąžinama brokuota prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus.
  10. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).
  11. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.
  12. Pinigai už prekę grąžinami Pirkėjui tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas mokėjo už prekę jos įsigijimo metu, nebent Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria kitaip. Pirkėjas visais atvejais turi teisę reikalauti, kad pinigai būtų grąžinti į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.